Thuisreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu Thuisreis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu

Thuisreis

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton&Jeannette

07 Oktober 2016 | Australië, Sydney

Na een heerlijke laatste week zitten we nu op het vliegveld richting huis.
We hebben een fantastische tijd hier in Australie gehad. De laatste dagen hebben we de omgeving van Brisbane onveilig gemaakt, we zijn in een Koalapark geweest, de botanische tuinen van Brisbane gezien, een boottocht gemaakt met de city-hopper over de Brisbanriver, een tropisch eiland bezocht, het strand van de Sunshine Cost gezien, walvissen zien spuiten, keren en springen, kortom ook dit deel van Australie is de moeite waard.
Over twee uur kunnen we het vliegtuig in, en we realiseren ons dat het nu echt voorbij is.

Bedankt voor alle reacties, en we zien jullie weer in Nederland. (O ja, het is hier nu 26 Graden en mooi zonnig)

Ton en Jeannette

• 07 Oktober 2016 - 21:32

Aad:

Hoi Ton en familie

Het waren mooie verhalen die niet lijken op National Geographic waar altijd krokodillen en slangen in de hoofdrol zitten. Goede reis terug voor jullie en blij je straks weer in Harkstede te zien toeteren.

Groet, Aad

• 07 Oktober 2016 - 21:36

Mam:

WELKOM THUIS
    ik hoop jullie straks veilig en wel terug te zien.
    Goede reis, Veel liefs, Mam.

• 07 Oktober 2016 - 22:50

Bert Slootmaker:

Hallo Ton,

het is hier iets ander weer, een heel goede reis terug gewenst en tot gauw in Harkstede.
    groetjes, Bert

• 07 Oktober 2016 - 22:56

Ans Van Rosevelt:

de moeders hebben vandaag contact gehad en zijn blij dat de kinderen weer thuis komen
    wat zal er veel te vertellen zijn. neem de telefoon mee naar bed, om 7uur 15 ben ik alert gr ma