Kingston bij Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu Kingston bij Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu

Kingston bij Brisbane

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton&Jeannette

01 Oktober 2016 | Australië, Brisbane

Vandaag de laatste grote rit, na een wandeling langs de kano beek, gaan we opweg. De ondertussen gebruikelijke dingen als de stop voor koffie, lunchen, een eind wandelen, genieten van de vergezichten en fantastische natuurbelevingen. We komen om precies 18:00 uur aan bij Linda en Michel. We worden heel hartelijk ontvangen, en we hebben elkaar best veel te vertellen.

Ook zijn we weer in geciviliseerd gebied en is er internet verbinding, zoals jullie wel gemerkt zal hebben. De verslagen kunnen eindelijk het net op.

We blijven hier tot woensdag, dan leveren we de camper weer in en gaan met de nachttrein terug naar Sydney. Daar alles weer inpakken en vrijdag op het vliegtuig naar Europa. We hebben een fantastische tijd gehad, enorm veel gezien en beleefd, meer dan we in de verslagjes kwijt kunnen.

De volgende dagen zal er nog wat updates komen met natuurlijk foto's.

• 01 Oktober 2016 - 13:50

Mam:

Inderdaad, heel veel verslagen tegelijk en veel foto's., heel leuk !!
    Droomreis bijna ten einde, gr. Mam.

• 01 Oktober 2016 - 17:20

Ans Van Rosevelt:

Wat een gezellige verhalen groeten aan Joty en een voorspoedige reis