De Campervan - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu De Campervan - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu

De Campervan

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton&Jeannette

13 September 2016 | Australië, Katoomba

Ja hoor eindelijk na een lange intake en uitleg, volledig in het Nederlands door een Nederlandse student kunnen we opweg.
De camper, een oud beestje van 1998, met een kilometerstand van 447.500 km en duidelijk wat heel vaak gebruikt. Het ophaalpunt is gelukkig midden in het centrum van Sydney zodat het links rijden en met het stuur rechts, verkeer (vooral vracht verkeer) van alle kanten, en niet direct weten welke kant op, meteen een vuurdoop is. Vraag niet hoe, maar we zijn Sydney uitgekomen en hebben een tocht gemaakt door een natuurreservaat. Wat een rust opeens. Aan een meertje in een dal wat gebruikt, en de wonderlijkste vogels gezien. Er was er geen een die op een vogel uit Europa leek, maar wel heel mooi.

Vandaag een tochtje naar de Blue Mountains gemaakt. Wat een gebied, heel veel eucalyptus bomen, valleien, watervalletje, toeristische uitkijkpunten, waar je nu nog bij kunt komen. Voor het eerst een maaltijd bereid in/buiten de camper en op een boomstronk gegeten.

• 13 September 2016 - 14:22

Max:

Ziet er relaxed uit. Mooie omgeving.

• 13 September 2016 - 21:34

Mam.:

Het was vast wel heel spannend dat rijden met de camper in Sydney, dat geloof ik best !!!
    Dat Natuurreservaat had ik ook wel willen zien, lijkt me fantastisch, maar de "Drie zusters" heb ik wél gezien.
    Er is een sprookje of legende aan verbonden, vraag het maar aan Jotie, ik weet het niet meer.
    Dank voor de foto's, Good luck, liefs, Mam.

• 13 September 2016 - 22:11

Ineke Van Der Veer:

Hallo lieve vrienden,

Een leuk verslag. Inderdaad spannend om te rijden in Sydney. Heerlijk wanneer je de rust tegemoet gaat rijden en genieten. Het lijkt mij een enorme ervaring en de foto's zien er veelbelovend uit.
    Australië, het lijkt mij wel wat. Familie van mij woont in Queensland, dus wie weet. Eerst even sparen en dan.........

Groetjes,
    Ineke en Gert.

• 16 September 2016 - 16:03

Mam:

Het is hier nu Vrijdag middag 16 Sept. Waarom komt er geen bericht meer??? Waar zijn jullie? Is alles OK?
    Groetjes, Mam.