Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ton&Jeannette Rosevelt - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton&Jeannette

12 September 2016 | Australië, Sydney

Zondag een city-toer naar Sydney gemaakt. Met bus en trein naar het centrum. Daar met de veerboot naar Manly. Dit is een boottocht door de haven en langs het gebouw wat we alleen van plaatjes kennen. Nu in het echt gezien, en wat doe je dan..? Je maakt er een plaatje van..!
In Manly een "echte" aussiehoed gekocht, lekker gegeten en toen weer terug.
We hebben prachtig weer, niet te gek warm.

Maandag de camper halen, en dan gaan we los.

• 12 September 2016 - 13:55

Frank:

Hey,

Leuk om op deze manier toch deel te maken van jullie ervaring.
    We zijn benieuwd hoe het reizen daar met de camper bevalt. Wien de plaatsje graag tegemoet :)

Groetjes aan de familie

Greets

Frank, Joyce en natuurlijk Anna

• 12 September 2016 - 18:53

Jeane:

Hoi hoi,
    Leuk dat boottochtje. Heb ik ook eens gedaan. Ik geniet met jullie mee. Die cowboyhoed staat je goed Ton.
    Wij zitten hier nu in een tropische hitte, 30 graden en hier bij mij op het terras 40 graden, maar over een paar dagen is het alweer voorbij. Groetjes, Mam.

• 13 September 2016 - 22:24

Ineke Van Der Veer:

Ton,

Die echte '"Aussiehoed" is het helemaal. Een geweldig ding en het staat perfect.
    Veel plezier jullie twee.

Ineke.